Posted on: 23 lipca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Content marketing to wyrażenie, które jest na ustach wszystkich, którzy mieli jakąkolwiek styczność ze światem reklamy. Właściciele firm debiutujący w świecie marketingu często z tym terminem mają styczność, ale nie do końca wiedzą co on oznacza. Dlatego przygotowaliśmy krótki przewodnik po świecie marketingu treści.

Content marketing, czyli czarujemy treścią!

Ale tylko taką, która jest wartościowa i może się okazać ciekawa dla użytkownika. Ten rodzaj strategii nie jest formą szybkiej i krótkotrwałej reklamy, ale sposobem na budowanie długoletnich relacji z klientem. Wbrew pozorom content to nie tylko artykuły, choć przyznajmy, że są one najczęściej wykorzystywaną formą komunikacji. Ale skuteczna kampania marketingu treści to mnogość form takich jak filmiki video, prezentacje, webinary, czy ikonografiki. W tym przypadku warto postawić na kreatywność, jednak jednocześnie nie zapominajmy o tym, by wybrane kanały były odpowiednio dopasowane do naszej grupy docelowej. Sposoby rozpowszechniania treści są niezwykle ważne, bo nawet najbardziej interesujące materiały nie zostaną przez użytkowników docenione, jeśli nie będą oni mogli do nich dotrzeć.

Jakie korzyści oferuje content marketing?

Content marketing to nie tylko budowanie długotrwałych więzi z potencjalnymi użytkownikami, ale również szereg innych korzyści. Wśród nich warto wymienić choćby zwiększenie ruchu w naszej witrynie i lepszą widoczność w Google. Dzięki temu internauci potencjalnie zainteresowani Waszym produktem będą mieli większą szansę poznać Waszą ofertę i stać się klientami! Ponadto zakorzenicie w odbiorcach świadomość marki oraz sprawcie, że zaufanie do Waszego brandu się zwiększy. Content marketing to też skuteczny sposób na generowanie leadów.

Jak to robią najwięksi?

Sposobów na skuteczny content marketing jest prawie tyle, ile strategii reklamowych. Po tego typu formę promocji sięgają największe brandy znane z pierwszych stron gazet oraz niewielkie, dopiero startujące biznesy. Content marketing to nie tylko blogi i poradniki, ale też video akademie związane z marką, video tutortiale, dedykowane aplikacje oraz specjalne kanały na platformach video.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

1 people reacted on this

  1. Dobra treść jest teraz na wagę złota. Ludzie coraz mniej umieją dobrze pisać, więc trzeba poszukać naprawdę dobrego copywritera.

Leave a Comment