Posted on: 23 lipca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Daj słowo, które sprzeda, czyli czym jest content marketing

Content marketing to wyrażenie, które jest na ustach wszystkich, którzy mieli jakąkolwiek styczność ze światem reklamy. Właściciele firm debiutujący w świecie marketingu często z tym terminem mają styczność, ale nie do końca wiedzą co on oznacza. Dlatego przygotowaliśmy krótki przewodnik po świecie marketingu treści. Content marketing, czyli czarujemy treścią! Ale tylko taką, która jest wartościowa i może się okazać ciekawa dla użytkownika. Ten rodzaj strategii nie jest formą szybkiej i…

Posted on: 25 czerwca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Wystaw opinię, czyli czym kierują się konsumenci?

Opinia prawdę Ci powie? Z pewnością nie zawsze, ale duży odsetek klientów przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej szuka opinii na temat danego produktu w Internecie. Buzz marketing czerpie z tego faktu garściami. Odpowiednio wykorzystany marketing szeptany może być skutecznym narzędziem wsparcia sprzedaży. Jednak nieumiejętne prowadzenie tego typu działań może z kolei skutkować odwrotnym efektem. Tajemnica skuteczności takich działań tkwi w wartości merytorycznej wpisów, ich naturalności oraz odpowiednim miejscu publikacji. Tworzenie…

Posted on: 22 kwietnia 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Marketing dyskusji. Dlaczego rozmowa z klientem jest ważna?

Komunikacja, dyskusja, rozmowa – słowa kluczowe dla sukcesu. Bez skutecznej komunikacji nie ma marketingu, nie ma biznesu. Musimy zdać sobie sprawę, że klient trafiając do nas po raz pierwszy, ma ograniczone zaufanie, a spore oczekiwania. Od tego, w jaki sposób zostanie mu przedstawiona oferta, zależy nasze powodzenie. Osoba, która będzie odpowiadała w firmie za kontakt z klientem ma niełatwe i odpowiedzialne zadanie. Dlatego warto, żeby poznała kilka zasad skutecznej komunikacji…

Posted on: 15 marca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Specjaliści od contentu?

Czym zajmują się specjaliści od contentu? Specjalista od contentuma za zadanie tworzyć treści na potrzeby danej marki. Może obsługiwać jej stronę internetową, na przykład dział „aktualności”,  publikować teksty na blogu, tworzyć opisy usług, towarów, tutoriale. Jednym słowem: zajmuje się marketingiem treści, czyli właśnie content marketingiem. Marketing treści ma na celu zainteresowanie odbiorcę daną tematyką, przywiązanie go do strony, bloga. Jeśli będzie systematycznie zaglądał na naszego bloga, dostawał przypomnienia o nowych…

Posted on: 13 marca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak prowadzić profil na Twitterze?

Kilka słów o serwisie Twitter. Serwis istnieje od 14 lat, 7 lat temu zadebiutował na giełdzie. Codziennie korzysta z niego 126 milionów osób. Komunikacja na Twitterze przyjmuję formę krótkich tekstowych zwanych Tweetami wiadomości, można dodać do nich zdjęcia, adresy stron internetowych oraz tagi, czyli treści poprzedzone znakiem #. Z angielskiego tweet oznacza ćwierkanie. Założenie jest takie, że tweet nie może przekroczyć 140 znaków, wliczając wszystkie tagi i zdjęcia. Na całym…

Posted on: 11 marca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Czy warto zainwestować w wizytówkę w Google?

Czym jest wizytówka Google? Chyba nie ma użytkownika Internetu, który nie słyszał o marce Google. Amerykański koncern, którego najbardziej rozpoznawalnym produktem stała się wyszukiwarka Google jest znany na całym świecie. Złośliwi twierdzą natomiast, że najpopularniejszym doktorem na naszej planecie jest Doktor Google. Miejmy nadzieję, że to nieprawda, pokazuje jednak jaką moc ma Google. Ludzie szukają tam wszystkiego. Między innymi usług. Wizytówka Google to inaczej usługa Google Moja Firma. Służy ona…

Posted on: 10 marca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Co powinna zawierać strategia content marketingowa?

Strategia – po co? Każde działanie, a już w szczególności kampania marketingowa musi być przemyślanym planem – czyli strategią. Bez tego możemy wykonywać czynności nie po kolei, popełnić szkolny błąd, albo po prostu utknąć w martwym punkcie i nie wiedzieć co dalej. Z tego właśnie powodu, tworząc strategię musimy usiąść nad kartką, z naszym zespołem i krok po kroku zaplanować strategię content marketingową. Jeżeli nie mamy zespołu, warto samemu na…