Posted on: 19 października 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Sukces słowem pisany, czyli jak zacząć prowadzić firmowego bloga?

Blogi współcześnie stały się czymś więcej niż pamiętnikami. Stanowią one skuteczne narzędzie marketingowe wielu firm. Jednak, żeby efektywność działań contentowych była wysoka nasze działania nie mogą być dziełem przypadku. Jak założyć firmowego bloga i sprawić, by stał się on istotnym elementem naszej strategii marketingowej? Mamy dla Was kilka wskazówek! Zastanawiacie się, czy w ogóle warto założyć firmowego bloga? Odpowiedź może być tylko jedna – oczywiście, że tak! Przede wszystkim z…

Posted on: 21 września 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Jak pisać skuteczne teksty dla marketingu

Content marketing zyskuje na popularności ze względu na swoją skuteczność. Jednak profesjonalne tworzenie tekstów na strony internetowe czy pisanie artykułów pod SEO wymaga nie tylko kreatywności, wiedzy i doświadczenia, ale też odpowiednich narzędzi. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak długie powinny być artykuły na firmowych blogach i ile słów kluczowych powinien mieć tekst, to trafiłeś w dobre miejsce! O czym pamiętać przed pisaniem? Zacznij od zastanowienia się, do kogo adresowany jest tekst i kim…

Posted on: 20 sierpnia 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

5 sposobów na linkbuilding

Z każdym kolejnym krokiem coraz trudniej jest stworzyć stronę, która przyciągnie uwagę czytelników i zdobędzie popularność. Do tego trzeba dołożyć jeszcze to, że z roku na rok Google stara się, by pozycjonowanie nie było takie proste. Nic dziwnego, że działania SEO musiały nieco ulec zmianie. Przemianie uległy także sposoby linkbuilding. Dowiedz się, jak to zrobić prawidłowo. Kontakt z innymi wydawcami Prowadzenie strony internetowej lub bloga ma wiele zalet, a na…

Posted on: 23 lipca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Daj słowo, które sprzeda, czyli czym jest content marketing

Content marketing to wyrażenie, które jest na ustach wszystkich, którzy mieli jakąkolwiek styczność ze światem reklamy. Właściciele firm debiutujący w świecie marketingu często z tym terminem mają styczność, ale nie do końca wiedzą co on oznacza. Dlatego przygotowaliśmy krótki przewodnik po świecie marketingu treści. Content marketing, czyli czarujemy treścią! Ale tylko taką, która jest wartościowa i może się okazać ciekawa dla użytkownika. Ten rodzaj strategii nie jest formą szybkiej i…

Posted on: 25 czerwca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Wystaw opinię, czyli czym kierują się konsumenci?

Opinia prawdę Ci powie? Z pewnością nie zawsze, ale duży odsetek klientów przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej szuka opinii na temat danego produktu w Internecie. Buzz marketing czerpie z tego faktu garściami. Odpowiednio wykorzystany marketing szeptany może być skutecznym narzędziem wsparcia sprzedaży. Jednak nieumiejętne prowadzenie tego typu działań może z kolei skutkować odwrotnym efektem. Tajemnica skuteczności takich działań tkwi w wartości merytorycznej wpisów, ich naturalności oraz odpowiednim miejscu publikacji. Tworzenie…

Posted on: 22 kwietnia 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Marketing dyskusji. Dlaczego rozmowa z klientem jest ważna?

Komunikacja, dyskusja, rozmowa – słowa kluczowe dla sukcesu. Bez skutecznej komunikacji nie ma marketingu, nie ma biznesu. Musimy zdać sobie sprawę, że klient trafiając do nas po raz pierwszy, ma ograniczone zaufanie, a spore oczekiwania. Od tego, w jaki sposób zostanie mu przedstawiona oferta, zależy nasze powodzenie. Osoba, która będzie odpowiadała w firmie za kontakt z klientem ma niełatwe i odpowiedzialne zadanie. Dlatego warto, żeby poznała kilka zasad skutecznej komunikacji…

Posted on: 15 marca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Specjaliści od contentu?

Czym zajmują się specjaliści od contentu? Specjalista od contentuma za zadanie tworzyć treści na potrzeby danej marki. Może obsługiwać jej stronę internetową, na przykład dział „aktualności”,  publikować teksty na blogu, tworzyć opisy usług, towarów, tutoriale. Jednym słowem: zajmuje się marketingiem treści, czyli właśnie content marketingiem. Marketing treści ma na celu zainteresowanie odbiorcę daną tematyką, przywiązanie go do strony, bloga. Jeśli będzie systematycznie zaglądał na naszego bloga, dostawał przypomnienia o nowych…

Posted on: 13 marca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak prowadzić profil na Twitterze?

Kilka słów o serwisie Twitter. Serwis istnieje od 14 lat, 7 lat temu zadebiutował na giełdzie. Codziennie korzysta z niego 126 milionów osób. Komunikacja na Twitterze przyjmuję formę krótkich tekstowych zwanych Tweetami wiadomości, można dodać do nich zdjęcia, adresy stron internetowych oraz tagi, czyli treści poprzedzone znakiem #. Z angielskiego tweet oznacza ćwierkanie. Założenie jest takie, że tweet nie może przekroczyć 140 znaków, wliczając wszystkie tagi i zdjęcia. Na całym…

Posted on: 11 marca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Czy warto zainwestować w wizytówkę w Google?

Czym jest wizytówka Google? Chyba nie ma użytkownika Internetu, który nie słyszał o marce Google. Amerykański koncern, którego najbardziej rozpoznawalnym produktem stała się wyszukiwarka Google jest znany na całym świecie. Złośliwi twierdzą natomiast, że najpopularniejszym doktorem na naszej planecie jest Doktor Google. Miejmy nadzieję, że to nieprawda, pokazuje jednak jaką moc ma Google. Ludzie szukają tam wszystkiego. Między innymi usług. Wizytówka Google to inaczej usługa Google Moja Firma. Służy ona…

Posted on: 10 marca 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Co powinna zawierać strategia content marketingowa?

Strategia – po co? Każde działanie, a już w szczególności kampania marketingowa musi być przemyślanym planem – czyli strategią. Bez tego możemy wykonywać czynności nie po kolei, popełnić szkolny błąd, albo po prostu utknąć w martwym punkcie i nie wiedzieć co dalej. Z tego właśnie powodu, tworząc strategię musimy usiąść nad kartką, z naszym zespołem i krok po kroku zaplanować strategię content marketingową. Jeżeli nie mamy zespołu, warto samemu na…