Posted on: 20 maja 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Content marketing na Instastories. Jak je tworzyć żeby angażować odbiorców?

Instagram wprowadził opcje Stories w sierpniu 2016 roku. Od tamtego czasu ewoluowały stając się potężnym narzędziem content marketingowym do komunikacji z odbiorcami. Wprowadzane coraz to nowe dodatkowe funkcje ułatwiają twórcom robienie ładniejszych i ciekawszych slajdów. W artykule podpowiadamy jak najlepiej wykorzystać je aby zaangażować swoją społeczność i dać jej dobre merytoryczne treści. InstaStories i ich możliwości. InstaStories to slajdy, których można wrzucić nawet kilkadziesiąt dziennie, wyświetlające się na Instagramie górze…

Posted on: 21 kwietnia 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Najważniejsze zasady storytellingu

Storytelling mimo, że brzmi nowocześnie, nie jest wytworem XXI wieku. Wpisany jest w historię człowieka od setek lat. Od samego początku wykorzystuje się go w komunikacji międzyludzkiej. Nie dziwi więc fakt, że marketingowcy dopatrzyli się w nim potencjału do budowania marek oraz efektywnych kampanii. Storytelling to sposób na kreowanie relacji z odbiorcą. Nie byłoby w tym niczego wyjątkowego, gdyby nie to, że odbywa się to poprzez oddziaływanie na jego wyobraźnię…

Posted on: 22 marca 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak pisać teksty sprzedażowe?

Nie od dziś wiadomo, że klient sięgnie po produkt, gdy się do niego przekona. Jeśli kupuje tradycyjnie, czyli stacjonarnie, być może zadziała na niego „magia” opakowania. Natomiast gdy zamawia online, tę siłę przekazu ma tekst sprzedażowy. Dobrze napisany nie tylko potrafi zwiększyć liczbę sprzedanego towaru, ale również oszczędza czas potrzebny na właściwą obsługę klienta. Jak więc powinien wyglądać dobrze napisany tekst, który sprzedaje – o czym należy pamiętać? Argumenty, których…

Posted on: 19 lutego 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak pisać teksty, żeby zdobyć grono odbiorców?

Odpowiedź jest banalna – pisać ciekawie. Dobrze, spyta ktoś, ale co to znaczy pisać ciekawie oraz jak to zrobić, żeby nasz tekst był ciekawy dla czytelników. Okazuje się, że jak wchodzi się w szczegóły to robi się z tego niezły gąszcz zasad, porad i uwag. Postaram się zatem podać garść informacji i uporządkować je tak, żeby każdy mógł skorzystać. Bowiem fajnie jest pisać tak, żeby czytelnicy nie mogli oderwać wzroku…

Posted on: 18 stycznia 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Content marketing, a promocja sklepu internetowego

Sklepy internetowe to jeden z najgorętszych tematów marketingowych ostatnich miesięcy. W erze pandemii koronowirusa to właśnie e-sklepy stały się głównym antidotum na pozamykane placówki stacjonarne. Te marki, które miały rozwiniętą sprzedaż online, straciły finansowo stosunkowo najmniej. Wszystko zależy też pośrednio od branży, ale generalnie można stwierdzić, że sklepy internetowe uratowały niejedną firmę. Co więcej, przewiduje się, że trend ten utrzyma się w pewnym stopniu na dłużej, a niektóre sklepy stacjonarne,…

Posted on: 28 grudnia 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Komunikacja marketingowa w Internecie skierowana dla seniorów

Seniorzy coraz częściej sięgają po nowoczesne technologie. Niesłusznie uważa się, że Internet jest zarezerwowany dla młodych. Osoby powyżej 60 roku życia stanowią dość dużą część wszystkich użytkowników i nie powinno się ich pomijać. Jak dostosować komunikację marketingową, by trafiała do nowoczesnego e-seniora? Nowe pokolenie seniorów Zmiany technologiczne, które dokonały się na przestrzeni ostatnich 10-15 lat obejmują nie tylko najmłodszych. Wręcz przeciwnie – coraz więcej seniorów wykazuje coraz większą aktywność w…

Posted on: 18 listopada 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak reklamować produkty luksusowe w sieci?

Czym różni się sklep marki luksusowej od zwyczajnego? Marmurowymi posadzkami, pięknym wnętrzem, elegancką obsługą…W sieci jednak każda strona wygląda podobnie, niezależnie, czy można na niej kupić zegarki firmy luksusowej, czy najtańsze dostępne na rynku. Marki luksusowe stoją więc przed unikalnymi wyzwaniami: jak się reklamować w sieci, by niemal namacalnie było czuć wysoką jakość, siedząc przed ekranem telefonu lub komputera? Ruch na stronach marek luksusowych Z danych Statista wynika, że w…

Posted on: 19 października 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Sukces słowem pisany, czyli jak zacząć prowadzić firmowego bloga?

Blogi współcześnie stały się czymś więcej niż pamiętnikami. Stanowią one skuteczne narzędzie marketingowe wielu firm. Jednak, żeby efektywność działań contentowych była wysoka nasze działania nie mogą być dziełem przypadku. Jak założyć firmowego bloga i sprawić, by stał się on istotnym elementem naszej strategii marketingowej? Mamy dla Was kilka wskazówek! Zastanawiacie się, czy w ogóle warto założyć firmowego bloga? Odpowiedź może być tylko jedna – oczywiście, że tak! Przede wszystkim z…

Posted on: 21 września 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Jak pisać skuteczne teksty dla marketingu

Content marketing zyskuje na popularności ze względu na swoją skuteczność. Jednak profesjonalne tworzenie tekstów na strony internetowe czy pisanie artykułów pod SEO wymaga nie tylko kreatywności, wiedzy i doświadczenia, ale też odpowiednich narzędzi. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak długie powinny być artykuły na firmowych blogach i ile słów kluczowych powinien mieć tekst, to trafiłeś w dobre miejsce! O czym pamiętać przed pisaniem? Zacznij od zastanowienia się, do kogo adresowany jest tekst i kim…

Posted on: 20 sierpnia 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

5 sposobów na linkbuilding

Z każdym kolejnym krokiem coraz trudniej jest stworzyć stronę, która przyciągnie uwagę czytelników i zdobędzie popularność. Do tego trzeba dołożyć jeszcze to, że z roku na rok Google stara się, by pozycjonowanie nie było takie proste. Nic dziwnego, że działania SEO musiały nieco ulec zmianie. Przemianie uległy także sposoby linkbuilding. Dowiedz się, jak to zrobić prawidłowo. Kontakt z innymi wydawcami Prowadzenie strony internetowej lub bloga ma wiele zalet, a na…