Posted on: 22 lipca 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Kampania reklamowa na Twitterze – jak ją stworzyć?

Prowadzenie działań marketingowych na Facebooku czy Instagramie jest czymś oczywistym i szeroko stosowanym. Normą jest, że każda firma ma fanpage czy firmowy profil na IG, reklamuje się i próbuje stworzyć społeczność wokół marki. Twitter przez długi czas nie sprawiał wrażenia platformy, na której warto być. Jednak mimo tego prawda jest zupełnie inna. Twitter to bardzo dobre miejsce do prowadzenia działań marketingowych. Czym różni się Twitter od innych mediów społecznościowych Główną…

Posted on: 17 czerwca 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak powinien wyglądać dobry artykuł sponsorowany?

Dobrze napisany artykuł sponsorowany jest niewątpliwie skutecznym sposobem na zareklamowanie danego produktu czy firmy. Dzisiaj ludzi z każdej strony bombardują różnego rodzaju treści reklamowe. Dlatego odrzucają oni mało wartościowe formy reklamy, które nie wiążą się z żadnymi korzyściami. Warto w tym przypadku stawiać na artykuły sponsorowane, które mogą naprawdę skutecznie zaciekawić odbiorców. Jak jednak taki artykuł powinien wyglądać? Czym są artykuły sponsorowane? Warto przede wszystkim wiedzieć, czym właściwie jest artykuł…

Posted on: 20 maja 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Content marketing na Instastories. Jak je tworzyć żeby angażować odbiorców?

Instagram wprowadził opcje Stories w sierpniu 2016 roku. Od tamtego czasu ewoluowały stając się potężnym narzędziem content marketingowym do komunikacji z odbiorcami. Wprowadzane coraz to nowe dodatkowe funkcje ułatwiają twórcom robienie ładniejszych i ciekawszych slajdów. W artykule podpowiadamy jak najlepiej wykorzystać je aby zaangażować swoją społeczność i dać jej dobre merytoryczne treści. InstaStories i ich możliwości. InstaStories to slajdy, których można wrzucić nawet kilkadziesiąt dziennie, wyświetlające się na Instagramie górze…

Posted on: 21 kwietnia 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Najważniejsze zasady storytellingu

Storytelling mimo, że brzmi nowocześnie, nie jest wytworem XXI wieku. Wpisany jest w historię człowieka od setek lat. Od samego początku wykorzystuje się go w komunikacji międzyludzkiej. Nie dziwi więc fakt, że marketingowcy dopatrzyli się w nim potencjału do budowania marek oraz efektywnych kampanii. Storytelling to sposób na kreowanie relacji z odbiorcą. Nie byłoby w tym niczego wyjątkowego, gdyby nie to, że odbywa się to poprzez oddziaływanie na jego wyobraźnię…

Posted on: 22 marca 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak pisać teksty sprzedażowe?

Nie od dziś wiadomo, że klient sięgnie po produkt, gdy się do niego przekona. Jeśli kupuje tradycyjnie, czyli stacjonarnie, być może zadziała na niego „magia” opakowania. Natomiast gdy zamawia online, tę siłę przekazu ma tekst sprzedażowy. Dobrze napisany nie tylko potrafi zwiększyć liczbę sprzedanego towaru, ale również oszczędza czas potrzebny na właściwą obsługę klienta. Jak więc powinien wyglądać dobrze napisany tekst, który sprzedaje – o czym należy pamiętać? Argumenty, których…

Posted on: 19 lutego 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak pisać teksty, żeby zdobyć grono odbiorców?

Odpowiedź jest banalna – pisać ciekawie. Dobrze, spyta ktoś, ale co to znaczy pisać ciekawie oraz jak to zrobić, żeby nasz tekst był ciekawy dla czytelników. Okazuje się, że jak wchodzi się w szczegóły to robi się z tego niezły gąszcz zasad, porad i uwag. Postaram się zatem podać garść informacji i uporządkować je tak, żeby każdy mógł skorzystać. Bowiem fajnie jest pisać tak, żeby czytelnicy nie mogli oderwać wzroku…

Posted on: 18 stycznia 2021 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Content marketing, a promocja sklepu internetowego

Sklepy internetowe to jeden z najgorętszych tematów marketingowych ostatnich miesięcy. W erze pandemii koronowirusa to właśnie e-sklepy stały się głównym antidotum na pozamykane placówki stacjonarne. Te marki, które miały rozwiniętą sprzedaż online, straciły finansowo stosunkowo najmniej. Wszystko zależy też pośrednio od branży, ale generalnie można stwierdzić, że sklepy internetowe uratowały niejedną firmę. Co więcej, przewiduje się, że trend ten utrzyma się w pewnym stopniu na dłużej, a niektóre sklepy stacjonarne,…

Posted on: 28 grudnia 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 1

Komunikacja marketingowa w Internecie skierowana dla seniorów

Seniorzy coraz częściej sięgają po nowoczesne technologie. Niesłusznie uważa się, że Internet jest zarezerwowany dla młodych. Osoby powyżej 60 roku życia stanowią dość dużą część wszystkich użytkowników i nie powinno się ich pomijać. Jak dostosować komunikację marketingową, by trafiała do nowoczesnego e-seniora? Nowe pokolenie seniorów Zmiany technologiczne, które dokonały się na przestrzeni ostatnich 10-15 lat obejmują nie tylko najmłodszych. Wręcz przeciwnie – coraz więcej seniorów wykazuje coraz większą aktywność w…

Posted on: 18 listopada 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Jak reklamować produkty luksusowe w sieci?

Czym różni się sklep marki luksusowej od zwyczajnego? Marmurowymi posadzkami, pięknym wnętrzem, elegancką obsługą…W sieci jednak każda strona wygląda podobnie, niezależnie, czy można na niej kupić zegarki firmy luksusowej, czy najtańsze dostępne na rynku. Marki luksusowe stoją więc przed unikalnymi wyzwaniami: jak się reklamować w sieci, by niemal namacalnie było czuć wysoką jakość, siedząc przed ekranem telefonu lub komputera? Ruch na stronach marek luksusowych Z danych Statista wynika, że w…

Posted on: 19 października 2020 Posted by: mistrzynislow Comments: 0

Sukces słowem pisany, czyli jak zacząć prowadzić firmowego bloga?

Blogi współcześnie stały się czymś więcej niż pamiętnikami. Stanowią one skuteczne narzędzie marketingowe wielu firm. Jednak, żeby efektywność działań contentowych była wysoka nasze działania nie mogą być dziełem przypadku. Jak założyć firmowego bloga i sprawić, by stał się on istotnym elementem naszej strategii marketingowej? Mamy dla Was kilka wskazówek! Zastanawiacie się, czy w ogóle warto założyć firmowego bloga? Odpowiedź może być tylko jedna – oczywiście, że tak! Przede wszystkim z…